22.9.11

Vaniljecupcakes fra Hummingbird Bakery

Eller næsten fra Hummingbird Bakery! Selvom jeg vil gribe hver en chance for at suse til London, har jeg ikke været forbi for at hente dem, men selv bagt dem. Opskriften fandt jeg på en hjemmeside og den er meget nem at gå til.
Opskrift: http://www.goodtoknow.co.uk/recipes/475442/The-Hummingbird-Bakery-vanilla-cupcakes



Efter min mening laver Hummingbird Bakery den bedste version af de små runde syndigheder. Cupcakes er gennem de senere år blevet noget nær en religion og de fleste (kvinder) synes at have en holdning til dem. Derfor også mig. Er meget imponeret over stylingen af eksempelvis cupcakes fra Agnes Cupcakes. Hvis jeg er i nærheden af Sværtegade, KBH skal jeg da altid lige kaste et blik ind gennem butikken, for at beundre de mange farver og typer af krymmel. Men selve smagen af deres frosting bryder jeg mig faktisk ikke om. Den klister til ganen og har en sær, plastikagtig smag.



Derfor et forsøg på at lave dem selv. Smagen er der ikke noget galt med. Skal tydeligvis øve mig noget mere med den sprøjtepose. Så 1 - 0 til Agnes Cupcakes for dekoration.   1 - 0 til mig for frostingen! Score: 1 - 1.



PS: Er du også ved at få sukkerchok af, at ligemeget hvor du kaster blikket i et supermarked, så kan du stort set kun købe papirforme, der altid ligner noget fra en 7-årigs prinsessefest? Lav dig egne. Klip bagepapir i størrelser der passer din form og hæld dejen i dem.

Etiketter:

1 kommentarer:

Klokken 22. september 2011 kl. 09.20 , Blogger Linn sagde ...

Jeg synes dina muffins ser rigtigt fine ud - specielt papiret. Det skal jeg altså prøve selv på et tidspunkt, det ser meget mere sjovt ud end med almindelige former!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start