20.5.12

Madkram Top 5 - vinderen

Vinderen af min meget personlige madhitliste Madkram Top 5 er fundet! Førstepladsen går til min madmands hjemmelavede pizza med tomatsauce og kødboller med fennikel.



Der er faktisk ikke et måltid der kan gøre mig mere glad! Min madmand styrer køkkenet med rutineret hånd og ud kommer den ene velsmagende pizza efter den anden. Alle med en tynd og knasende bund. Uhm.

Arbejdsfordelingen på dette måltid er fuldstændig klar: han laver maden og jeg tager opvasken. Heldigvis er der dog en smule madsamarbejde. Kødbollerne er min opfindelse og kan altid findes i fryseren, idet jeg ynder at lave kødbollerne i minimum 2 kilos portioner, når jeg først går i gang.

Så hvis du kombinerer opskriften på mine spagetti Meatballs (4. december 2011) med opskriften på hjemmelavet pizza (2. februar 2012), så har du vinderen.

Madkram Top 5
Hjemmelavet pizza med tomatsauce og kødboller med fennikel (4. december 2011)
Nudler fra Wokshop (26. april 2012)
Pasta Arrabiata (6. marts 2012)
Tiramisu ( 5. februar 2012)
Bagte kartofler med fyld (24. januar 2012)

Velbekomme!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start