26.4.12

Madkram Top 5: Wokshop

Det gode ved selv at udvikle en top 5 liste er, at du selv laver alle reglerne. Så umiddelbart er det måske ikke helt korrekt, at have en thaibiks på sin madliste, da dette jo er at springe over hvor gærdet er mikroskopisk, men jeg bestemmer og kan sætte på listen hvad jeg vil. Og hvis jeg endelig skal springe over, så kan jeg jo lige så godt gøre det ordentligt! På Madkram Top 5 listens 2. plads ligger Wokshop.



Er der noget bedre end veltillavet og velsmagende thaimad, som andre har lavet til dig, når ikke selv orker eller har tid? Wokshop formår altid at lave ægnudler med oksekød lige som jeg gerne vil have dem, og der dufter altid dejligt, når jeg åbner døren til restauranten.



Wokshop er, sagt med al respekt, ikke det bedste thaispisested i byen,  men som et luksus hverdagsvalg med en placering lige rundt om hjørnet, så er den mit sikre valg til den nemme løsning. Og jeg vil til hver en tid anbefale ret nr. 10 og ret nr. 11. Tro mig - de nudler er gode!

Wokshop
Gl. Kongevej 122
1850 Frederiksberg
http://www.wokshop.dk/


Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start