27.3.12

Ikke glemt, men gemt - bekvem spisning i London

Undskylder med det samme mit fravær. Har været en uge i London i arbejds medfør og jeg må erkende at energien ikke holdt til både at passe arbejde og blog. Har dog flittigt taget billeder af diverse madindtag og bringer nu her et udvalg.

De gode kæder:
Det skarpe øje vil bemærke, at jeg (igen) har været i kæderestauranternes vold, men dette indrømmer jeg gerne med glæde frem for skam. I London sætter jeg pris på at bevæge mig blandt udbuddet af eksotisk mad fra stort set alle verdenshjørner og det er nemt og bekvemt. Vælger du rigtig, er der perler at finde blandt alt junken.

Wagamama, Yo Sushi! og Pret er hvad jeg kalder de gode kæder. Samtidig tilfredsstiller de mit alenespiser dilemma: det må gerne være godt, men ikke alt for dejligt, for så ærger jeg mig alt gul, grøn og rød over, at jeg ikke kan dele oplevelsen.

 Adresser:

Fish n'Chips:
Rock & Sole Plaice
47 Endell St.
(Nær Covent Garden)

Sushi:
Yo Sushi!
Stormagasinet Selfridges
(I stueetagen)

Asiatisk:
Wagamama
Soho
10A Lexington St.

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start