30.5.12

Den smagsløse hindbærsnitte

Der var ikke tid til at lave mad i går - kun tid til at tygge en hindbærsnitte. Havde kigget alt for længe på et billede af en kage, og kunne ikke modstå fristelsen, da jeg gik forbi Torvehallerne på vej hjem. Hindbærsnitten måtte med hjem og forenes med en kop te.



Som tænkt, så gjort. Tanken var dog bedre end den aktuelle handling. Flot så den ud, snitten. Med lyserød glasur og frysetørrede hindbærstykker, men smag var der ingen af. Den var farverig, men smagsløs.

Og jeg som ikke kan stå for hindbærsnitter med den hvinende søde glasur og den fyldige hindbærsmag. Lover hermed, at jeg inden næste uge er omme, har produceret egen stabel af snitter, og så må jeg se hvad jeg duer til i det kagekøkken. Måske er det bare mig, der husker dem bedre end de rent faktisk er?!

Læs med i næste uge hvor dommen falder - glædelig onsdag herfra!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start