23.7.13

To go kaffe

Må indrømme at jeg har en last. Den er ikke så farlig, måske lidt dyr i længden, men på ingen måde alarmerende. Jeg er tosset med to go kaffe. Jeg behøver ikke et papbæger i hånden hver dag, men gerne en gang eller to om ugen. For mig dufter kaffe både af pause og frihed. Jeg kan gå til højre, jeg kan gå til venstre og stadig have kaffen med mig og den tillader mig bare at sidde et sted i hvilken som helst by og kigge på livet der går forbi.



Det er dog på ingen måde ligegyldigt hvilken kaffe der kommer i den transportable kop og jeg har personligt fem favoritter, som jeg gerne vil dele med jer. (Rækkefølgen er vilkårlig).

To go kaffe Top 5:
1. Baresso
2. Estate Coffee  
3. Kafferiet ved Kastellet i København
4. Strandvejsristeriet ved Kronborg Slot i Helsingør
5. Riccos kaffebar.

Hvis I har andre gode kaffespots, som I kan anbefale mig må I endelig sige til. Jeg er altid klar på at udvide listen.

KH Miss Child

PS. Efter en længere blogpause er jeg nu tilbage ved tasterne og vil igen dele min mad med jer!

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start