2.8.11

Feed me Mother!

Har meget svært ved at bestemme mig for hvorvidt det er Mother i Kødbyen eller Magstræde 16 nær Vandkunsten, der laver Københavns bedste pizza? (Udover dem der bliver kreeret i privaten, selvfølgelig!)



Var forbi Mother i går og nød både surdejspizzaen og den københavnske aftensol. Delte en friteret risottokugle med min partner in crime, hvilket var knas og smeltet ost i skøn kombination samtidig med at den skønne smag af risotto stadig var intakt i kaloriekuglen.

Delte derefter en Margaritha som blev tvistet med Mothers chiliolie og den mere fyldige pizza med rucula, pesto og parma. What's not to like?



Kanten havde endda lyden af knas hvilket gjorde mig ekstra glad. Som udgangspunkt har Mother nemlig svært ved at vinde mig, idet jeg allerbedst kan lide min pizza så knasende som et stykke knækbrød. Bare tyndere. Og det kan en surdejspizza ikke præstere. Men for første gang har Magstræde fået kamp om pizzatronen. For solen skinnede, øllen var kold og både pizza og selskab kunne ikke findes bedre.

Bliver vist nødt til at besøge Magstræde 16 snarest, så jeg kan afgøre tvisten...

http://www.mother.dk/

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start